Szállítás az általad megadott címre

Minden ajándék egyedi képpel és szöveggel

Ingyenes ajándékkártya minden rendeléshez

Szállítás az általad megadott címre

Szuper gyors szállítás! A legtöbb, 16:00 előtt megrendelt ajándékot ugyanazon a napon postázzuk.

Minden ajándék egyedi képpel és szöveggel

Minden ajándék fotóval és szöveggel. Termékeink annyira egyediek, mert az Ön által tervezték őket. Kiváló ajándékok minden alkalomra, még a legkisebbekre is, például amikor köszönöm vagy hiányozni akar.

Ingyenes ajándékkártya minden rendeléshez

Kényeztesd szeretteidet egy egyedi ajándékkal! Varázsold el családodat, barátaidat és ismerőseidet egy személyes ajándékkal, amelyet kézbesítéssel küldhetsz a választott címre.

Gyakran Ismételt Kérdések

Megrendelés elhelyezése

Így van. (Meglehetősen unalmas) technikai okokból nem tudjuk megjeleníteni a személyre szabást néhány ajándék, például a könyvek és a Toblerones előnézetében. Biztos lehetsz benne, hogy az ajándék elkészítéséhez felhasználjuk a személyre szabásodat! A megrendelés leadása után visszaigazoló e-mailt fog kapni, amelyben látni fogja az Ön által megadott szöveget. Ha hibát észlel, kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (telefonon).
De igen, megteheted! A rendelés során a kosár második lépésénél kiválaszthatja, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek kézbesítsük. Ez mindig számla nélkül és esetleg az Ön személyes szövegével az ingyenes ajándékkártyán.
A kosárban, közvetlenül az ajándék alatt talál egy gombot, amellyel az ajándék eltávolítható. A gomb úgy néz ki, mint egy szemetesláda.
Az összes ajándékot egy sorrendben helyezheti el. Amint az első ajándék a kosárban van, kattintson a "vásárlás folytatása" gombra. Most már hozzáadhatja a többi ajándékot, majd befejezheti a megrendelést.
Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.

Fizetés

Ha problémái vannak a fizetés befejezésével, javasoljuk, hogy először forduljon bankjához segítségért, mivel ők gyakran meg tudják magyarázni és/vagy meg tudják oldani a problémát.
Amíg az ajándékot még nem küldték el, addig a számla adatait megváltoztathatjuk. Amint az ajándékot elküldték, ez már nem lehetséges. A leggyorsabb módja a számla módosítása, telefonon.
Kereskedelmi kamarai számunk 22057264, ÁFA-számunk pedig NL.820845437B01.
A számlát és az ajándékra vonatkozó minden egyéb információt e-mailben küldjük el neked. Az ajándék további információ nélkül kerül elküldésre annak biztosítása érdekében, hogy az ajándékot fogadó személy ne láthassa. Csak a csodálatos ajándékodat fogják kézhez kapni! Szeretnéd, hogy tudják, hogy ki küldte? Csak töltsd ki az ingyenes ajándékkártyát a bevásárlókosárban!
Sajnos nem lehetséges utólag fizetni a megrendelésed.

Discounts & Gift cards

A kedvezménykódot a kosár 3. lépésénél, a fizetési mód kiválasztása előtt adhatja meg. Írja be a kedvezménykódot a "Kedvezménykód" mezőbe, majd kattintson a mellette lévő nyílra. A rendelés ára ezután automatikusan kiigazításra kerül. Rendelésenként csak egy kedvezménykódot használhat fel, ami méltányos.
A hírlevelünkön keresztül mindig értsítülhetsz a különleges ajánlatainkról és kedvezményeinkről! Iratkozz fel itt: https://www.yoursurprise.hu/akcios-kod és 20% kedvezményt kapsz az első rendelésedből.
A kedvezményes kódot a bevásárlókosárban lévő fizetési lépések során adhatja meg. Adja meg a kódot, és kattintson a nyílra a kód aktiválásához, majd a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a teljes megrendelés összegéből. Rendelésenként egy-egy kedvezményes kód használható. A YourSurprise ajándékutalványa a következő link segítségével váltható be: https://www.yoursurprise.hu/megvaltja-az-ajandekvaltot. Meg fogja találni a személyre szabott utalvány kód belsejében az utalvány. Ez a kód 14 karakter. A személyes utalványkódodat az „Ajándékutalvány” menü alatt töltheted ki. Ezután kattints a beváltásra, és az összeg hozzáadódik a kosárhoz. Így most elkezdhetsz egy fantasztikus, személyre szabott ajándékot keresni.
Ha elfelejtette felvenni a kedvezmény kódot, és még nem fejeződött fizetés, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon. A megrendelés számát és akciós kód kész. Ha a fizetés megtörtént, nem tudjuk felvenni a diszkont kódot az Ön számára.
Először is, győződjön meg róla, hogy belépett a kedvezmény kódot helyesen, beleértve a megfelelő felső és nagybetűket. Biztosítani kell, hogy nem véletlenül adta extra helyet, vagy időszak. Ha ez igaz, akkor elõfordulhat, hogy a rendelés nem felel meg az akciós kód követelményeknek. Ez alatt lehet minimális rendelési érték, vagy egy esetben a kedvezmény nem érvényesek a ajándék, amit kiválasztott. Ha ez nem így van, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, ak

Rendelési státusz

A megrendelés leadása után automatikusan kap egy megerősítő e-mailt. Ha nem találja az e-mailt, először ellenőrizze a spam mappát. Ha nem találja a spam mappában, ellenőrizze az e-mail cím helyesírását. Ha ez hibát tartalmaz, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Javítjuk az e-mail címet, és újra elküldjük Önnek a megerősítő e-mailt. Helyes az e-mail cím, de egyszerűen nem kapta meg az e-mailt? Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Amint a megrendelés elkészül, azonnal elkezdünk dolgozni a gyors szállítási határidő betartása érdekében. Ezért nincs lehetőség arra, hogy utólag bármit is hozzáadjunk a megrendeléséhez.
A legtöbb ajándék esetében az előnézetben meg tudjuk jeleníteni a személyre szabott szöveget. Sajnos néhány ajándék esetében ez technikailag nem lehetséges. A legtöbb esetben a szöveget külön fogjuk megmutatni a visszaigazoló e-mailben. Ha nem biztos az előnézetben, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
A megrendelést csak akkor tudja törölni, ha az még nem került kifizetésre. A megrendelést már kifizette, de mégis le szeretné mondani? Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon. Meglátjuk, mit tehetünk az Ön érdekében.
Ha a megrendelése "feldolgozatlan" státuszban van, akkor is módosíthatja a tervét. Módosításra csak telefonon keresztül van lehetőség. A státuszt a MySurprise rendszerbe bejelentkezve és az aktuális megrendelései között találja meg. Ha a státusz nem "feldolgozatlan", akkor már nincs lehetőség a terv módosítására.

Elküldés és kiszállítás

Sajnálattal halljuk, hogy a rendelése késik. Kérem, tudassa velünk a rendelésszámát, hogy megkezdhessük a vizsgálatot a szállítmányozó céggel/vállalkozással, hogy megtudjuk, mi történt a csomagjával, és hogy megtudjuk, mikorra várható a csomag kézbesítése.
Ha az Ön csomagja postaládás csomag, ez a szállítási visszaigazoló e-mailben szerepel.
Az ajándékok kézbesítésének ideje attól függ, hogy milyen típusú csomagot szállítanak ki, melyik szállítási ügynököt választotta és melyik területre szállítja. A csomag kézbesítésének időpontjában ellenőrizze a szállítási visszaigazoló e-mailben megadott nyomon követési linket, vagy ha további információra van szüksége, forduljon közvetlenül a szállítmányozóhoz.
Először is ellenőrizze, hogy a megrendelését már elküldték-e. Ha már elküldték, de a nyomon követési link nem működik, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Amint elküldtük az ajándékát, kap egy visszaigazoló e-mailt. A MySurprise fiókjában ellenőrizheti a rendelés státuszát is.

Mysurprise

Milyen kár, hogy törölni szeretné MySurprise fiókját. Szeretne e-mailen értesíteni minket? Akkor azonnal munkába állunk a kérésével. Ha meggondolná magát, természetesen mindig szívesen látjuk!
Milyen kár, hogy már nem kívánod megkapni az e-mailjeinket. Kérjük, küldjön egy e-mailt az ügyfélszolgálatunknak, hogy tudassa velünk, hogy törölni tudjuk Önt a levelezőlistánkról. Ha valaha is meggondolná magát, szívesen látjuk, ha újra feliratkozik!
Új jelszót a MySurprise oldalon található "Elfelejtett jelszó" gombra kattintva hozhat létre. Adja meg az e-mail címét, és kap egy linket, amellyel visszaállíthatja jelszavát.
A tárolt adatok bármikor módosíthatók. Először be kell jelentkezned. A módosítások elvégzése után, kérünk, hogy ellenőrizd és erősítsd meg az adatokat. Amint a módosítások megerősítést nyernek, a további megrendelések során már automatikusan azokat használjuk.
A MySurprise az a személyes fiók szolgáltatás, amelyet a YourSurprise kínál. A MySurprise-en keresztül regisztrálva fiókot hozhat létre. Ezután kap egy e-mailt, amelyen keresztül megerősítheti e-mail címét. Miután ezt megtette, jelszavával bejelentkezhet MySurprise fiókjába. Ezzel a fiókkal megtekintheti és ellenőrizheti megrendelését a nap 24 órájában, és naprakészen tarthatja adatait. Minden részlet bizalmas, és biztonságosan tárolódik a biztonságos YourSurprise szerveren. A YourSurprise megfelel a törvényi adatvédelmi előírásoknak. Bejelentkezhetsz a Google segítségével is.

Szolgáltatások és kapcsolat

Nagyon örülünk, hogy Ön a mi ügyfelünk, és szeretnénk, ha tudná, hogy személyes adatai biztonságban vannak nálunk. Nagy gondossággal kezeljük ezeket az érzékeny információkat. Minden információt, amelyet megoszt velünk, biztonságos adatbázisunkban tárolunk, biztonságos SSL-kapcsolat segítségével. Ez azt jelenti, hogy csak néhány bizalmas személy férhet hozzá az információkhoz. Ez azt jelenti, hogy az információkat csak azok láthatják, akiknek látniuk kell. Ígérjük, hogy az Ön adatait kizárólag a vállalaton belül használjuk fel, és soha nem osztjuk meg az Ön adatait harmadik féllel kereskedelmi vagy egyéb célokra.
Ezek a dolgok történnek! Örülünk, hogy kijavíthatjuk önnek, egyszerűen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A fényképeit személyes adatként kezeljük, ami azt jelenti, hogy úgy bánunk velük, mintha a sajátjainkat kezelnénk. A fényképeit kizárólag az ajándék elkészítéséhez használjuk fel, és soha nem osztjuk meg harmadik féllel. Azért tároljuk a fényképeit, hogy az ajándék elkészítéséhez használhassuk őket. A fényképeket a megrendelés leadásától számított legfeljebb 24 hónapig tároljuk. Ezt azért tesszük, hogy probléma esetén, vagy abban az esetben, ha a megrendelését szeretné újra elkészíttetni, újra elkészíthessük Önnek az ajándékát. Ha feltölt egy fényképet, de nem ad le megrendelést, a fényképet legfeljebb 30 napig tároljuk. Ha szeretné, hogy a fényképét ennél hamarabb eltávolítsuk, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ezt el tudjuk intézni Önnek.
Ha segítségre van szüksége vagy kérdése van, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon a +36 80 088 259 telefonszámon, e-mailben a support@yoursurprise.hu címen, vagy csevegjen velünk a weboldalunkon keresztül. Itt vagyunk, hogy segítsünk!
Ha üzenetet kapott egy szállítmányozótól, hogy csomagját visszaküldik a feladónak, vagy ezt látta a nyomon követési linken, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy segíthessünk Önnek a lehető leghamarabb megkapni a rendelését.
ÜGYFéLSZOLGáLAT

Küldj nekünk üzenetet

Ügyfélszolgálatunk elérhető:
Hétfő - Péntek: 8:30 - 22:00
Szombat - Vasárnap: 8:30 - 17:00
angol nyelven