Halászsapka
Személyre szabott vödörsapka - zöld
- Szép színes nyomtatás az elején
- Különleges kényelem a kiváló minőségű pamutnak köszönhetően
- Szuper hűvös a saját designjával
Ajándékok leírása
Anyaga: 100% kiváló minőségű pamut
Szín: zöld
Fej kerülete: 58 cm
Személyre szabás: fénykép, név és/vagy logó
Személyre szabási mód: színes nyomtatás az előlapon
További információ: 100% Oekotex Standard 100- és BSCI-tanúsítvánnyal rendelkezik
Lepje meg szeretteit egy személyre szabott vödörsapkával, amely az Ön dizájnját tartalmazza!
A nyomott vödörsapka 100% pamutból készült, így kellemes és kényelmes viselet. A vödörsapka fekete és fehér színben kapható, és mosógépben mosható a könnyű tisztítás érdekében. A saját kalap elkészítése egyszerű! Egyszerűen add hozzá a választott fényképet, nevet, szöveget és/vagy logót. Ezt követően kinyomtatjuk tervét a vödörsapkára, tökéletes képen és színesben, mielőtt elküldi az Ön által választott címre!
Ha nagyobb rendelést szeretne leadni, kérjük, lépjen kapcsolatba üzleti osztályunkkal az oldal alján található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével.
Ha más típusú kalapot keres, még bőven kínálunk Önnek! Egyszerűen válassza ki az igényeinek legmegfelelőbb sapkát, sapkát vagy sapkát, és készítse el személyre szabott változatát!
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.