Egyedi pezsgőspohár fa díszdobozban
Gravírozott fa tok, egy üveg és 2 pezsgőspohár számára
- Kiváló minőségű gravírozás az Ön által választott névvel és/vagy szöveggel
- Deluxe FSC tanúsítvánnyal rendelkező fa tok
- 2 pezsgőspohár bársonybetétjét tartalmazza
Ajándékok leírása
2 pezsgőspohár és egy 750 ml-es pezsgősüveg tárolására alkalmas
Személyre szabás: név vagy szöveg
Személyre szabott elhelyezés: fa tokfedél
Személyre szabási módszer: kiváló minőségű lézergravírozás
Külső méretek: 36,5 x 30 x 11 cm
Belső mérete: 34 x 27,5 x 9 cm
A fedél méretei: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
A tok anyaga: FSC-tanúsítvánnyal rendelkező fa
További információ: stílusos bársony betétet tartalmaz
Figyelem: a fa természetes termék, ami azt jelenti, hogy ajándéka eltérhet a weboldalon látható példaképektől
Deluxe fa tok személyre szabott gravírozással, hellyel egy üveg és 2 pezsgőspohár számára
A deluxe fa tok fenntartható fából készült, FSC jelzéssel, így hozzájárulhat a fenntartható és felelős erdőgazdálkodáshoz. A készlet stílusos bársony betétet tartalmaz, amelyben egy üveg pezsgő és két pezsgőspohár elfér. A saját gravírozott fa tok megtervezése egyszerű! Adjon hozzá egy tetszőleges nevet vagy szöveget szerkesztőnkben, vagy kérjen egy különleges dátumot vagy egy jó ajánlatot. Ezt követően nagy gonddal és pontossággal gravírozzuk be a fedélbe a tervét. Készítse el személyre szabott fadobozát most, készen áll a választott pezsgőre! Logójával gravírozott fa tokot szeretne? Nagyobb mennyiség esetén vegye fel a kapcsolatot üzleti osztályunkkal.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.