Ardbeg 10 Years whisky egyedi ajándékdobozban
Ardbeg 10 év
- A design színes nyomtatásban, HD fotó minőségben
- Luxus pinewooden csúszós fedéllel
- A tökéletes ajándék minden whisky rajongónak
Ajándékok leírása
Testreszabási módszer: luxus tokban, személyre szabott nyomtatással a fedélen éles fényképminőséggel
Méretek tok: 36,5 x 12 x 11 cm
A fedélre nyomtatott méretek: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
Extra: FSC tanúsítvánnyal rendelkező fa tok
További információ a whiskyről:
Név: Ardbeg 10 év
Tartalom: 700 ml
Származási ország: Skócia
Alkohol százalék: 46%
A pesonalizált nyomtatott tok, Ardbeg 10 éves whisky!
Luxurious Fényűző nyomtatott tokban fotó, logó és / vagy szöveg
HD Teljes színes HD minőségű nyomtatás
✔ 1 tételből áll
Decorated Díszített dobozban ingyenes ajándékkártya
Szeretné meglepni egy kollégát, barátot, partnert vagy családtagot egy üveg whiskyvel? Ezután ez a finom üveg Ardbeg 10 éves whisky egy fényűző, nyomtatott tokban, melynek fotója, logója és / vagy szövege tökéletes ajándék! Ebben a különleges esetben egy üveg whisky valóban egyedülálló és személyes ajándék. Garantált, hogy mosolyogni fog minden rajongó arcára, és nagyszerű minden alkalomra!
Ez a fadoboz az FSC minősítésű, ami azt jelenti, hogy hozzájárul az erdők megőrzéséhez is. Az Ön személyre szabása nyomtatott formátumban éles, magas minőségű. Az Ön egyedi esetét, beleértve a whisky-palackot, egy díszdobozban szállítják, ingyenes ajándék kártyával.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Vélemények
34 szavazat (1 válaszok)
Judit • 17-05-2022
Gyorsan megkaptam, elégedett vagyok teljesen.
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.