Cava - Palau Semi-Seco
Cava - Palau Semi-Seco - 750 ml - címkével
- A design színes nyomtatásban, HD fotó minőségben
- A legkiválóbb borok, amelyeket kifejezetten az Ön számára választottak ki
- Teljesítsd ajándékodat luxus fából készült bordobozban
Ajándékok leírása
Testreszabási módszer: személyre szabott címkével nyomtatva, kiváló fotóminőséggel
Címke méretei: 10 x 8 cm
Megjegyzés: a palack fóliacsomagolás színe eltérhet a példán és az előnézeti képeken látható színtől.
További információ a cava-ról:
Név: Palau Semi-Seco
Tartalom: 750 ml
Ország: Spanyolország
Régió: Penedes
Szőlő: keverék
A bor típusa: félig édes pezsgő
Jellemzők: Ez a friss és gyümölcsös Palau Semi-Seco cava kiegyensúlyozott ízű élményt nyújt. Édes, friss, elegáns utóízzel.
Tipp: Finom, mint aperitif. Könnyű étkezésekkel párosul.
Egy Palau Semi-Seco cava palack testreszabása nyomtatott címkével!
✔ Címke saját fényképével, logójával és / vagy szövegével
HD Teljes színes HD képminőség
1 1 üvegből áll
Decorated Díszített dobozban ingyenes ajándékkártya
Keressz egy eredeti ajándékot születésnap, évforduló, esküvő vagy más alkalomra? Nem tehetsz rosszul ez a palack vagy a Palau Semi-Seco cava! Adjon hozzá saját fotót, logót és / vagy szöveget a címkére, hogy valóban személyes és egyedi meglepetéshez jusson. Garantált, hogy hit!
Az Ön személyre szabott palackja egy díszített dobozban kerül szállításra, de a befejező érintésként egy szép fa tokot is hozzáadhat!
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.