Likőr személyre szabott dobozban - Bols Corenwijn
Bols Corenwijn - Egyéni doboz
- A design színes nyomtatásban, HD fotó minőségben
- A legkiválóbb likőrök az Ön számára kiválasztottak
- Luxus pinewooden mellkas csúszó fedéllel
- A legszebb minták a kiváló minőségű keménylemezen
Ajándékok leírása
Testreszabás: a fedélen
Nyomtatás: HD színminőségű teljes szín
Méretdoboz: 42,2 x 13,6 x 13,6 cm
Méretek fedele: 41,7 x 12,3 x 0,4 cm
Extra: a fadoboz FSC tanúsítvánnyal rendelkezik
További információ a likőrről:
Név: Bols Corenwijn
Származási ország: Hollandia
Tartalom: 0,5 l
Alkohol százalék: 38%
Jellemzők: A Bols Corenwijn kiváló minőségű holland termék. Limousin tölgyfa hordóban évekig érlelt arany-sárga színű és édes bársonyos ízű likőr.
Meglepetés a kedvencek egy üveg Bols Corenwijn-rel egy egyéni dobozban
✔ darabonként rendelhető
✔ Személyes és egyedi fadoboz a fotóval, szöveggel vagy logóval
✔ Könnyűvé és gyors testreszabás a legszebb mintatervekkel
✔ HD fotóminőség és színes nyomtatás
Szeretnéd meglepni a partnered, a legjobb barátodat, a szüleidet, a szomszédokat vagy a rokonokat egy finom üveg likőrrel? Rendeld meg ezt a finom Bols Corenwijn likőrt egy személyre szabott fadobozban. Hozzáadhatod a kedvenc fényképed, szöveget vagy nevet a kiválasztott mintatervhez, amelyet majd a fedélre nyomtatunk. A fadoboz FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, ez a nemzetközi védjegy az erdők fenntartható kezelését jelenti. Egy egyedi üveg kedvenc ital határozottan meglepő ajándék, amleyet mindíg boldogan fogadnak. Mert tényleg nincs jobb ajándék, mint egy egyedi és személyes dobozb rejtett ízletes likőr.
Nagyobb mennyiségű rendelés esetén, további információért, fordulj az üzleti osztályunkhoz.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.