Gin és tonic szett - Bombay Saphire
Gin & Tonic ajándékkészlet - Bombay Sapphire - Gravírozott dobozban
- Szállítás az általad választott szállítási címre
- Ingyenes ajándékkártya az ajádékozottnak
- 100% -os minőség garantált
Ajándékok leírása
Személyre szabás: névvel és/vagy szöveggel
Személyre szabás elhelyezése: a doboz fedelén
Gravírozás: kiváló minőségű lézergravírozás
A doboz méretei : 36,5 x 12 x 11 cm
A fedél méretei: 35,6 x 10,2 x 0,3 cm
A fadoboz FSC tanúsítvánnyal rendelkező fából készült.
További információ a ginről:
Márka: Bombay Sapphire
Tartalom: 700 ml.
Ország: Anglia
Alkoholszázalék: 40%
Karakter: Összetett, lágy boróka, citrom, mandula, bors és édesgyökér jegyekkel.
További információ a tonikvízről:
Márka: Fever Tree Indian Tonic
Tartalom: 200 ml
Karakter: A Fever Tree Tonic mesterséges édesítőszert, tartósítószereket vagy aromaanyagokat nem tartalmaz.
Lepd meg szeretteid egy gin & tonic ajándékkészlettel, egyedi gravírozott fadobozban!
A fényűző tok FSC tanúsítvánnyal rendelkező fából készült, lehetővé téve a fenntartható, felelős erdőgazdálkodás támogatását. Belsejében egy üveg Bombay Sapphire és egy üveg tonic víz található. A gravírozott fadoboz testreszabása egyszerű. Csak adj hozzá egy kívánt nevet és/vagy szöveget a szerkesztőben. Ezt követően kiváló minőségű lézergravírozási technikával gravírozzuk a terved a fadoboz fedelébe. Hozz létre most egy egyedi gin & tonic ajándékot!
Egy nagy mennyiségű megrendelés esetén, további információért, lépj kapcsolatba az üzleti osztályunkkal.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.