Salentein Primus Malbec
Borosüveg szett - Salentein Primus Malbec - Gravírozott fedél
- A szöveget örökre vésették a fából készült fedélbe
- A Royal Leerdam különleges finomított pohárai
- Luxus fából készült láda, csúszó fedéllel és betétkel
- Beleértve a teljes méretű palackot a legjobb borokból
Ajándékok leírása
Márka: Royal Leerdam
Típus: L'Esprit
Keresztmetszet: 8,5 cm
Magasság: 20,5 cm
Térfogat: 37cl (fehérboros poharak)
További információ a borról:
Név: Salentein Primus Malbec
Térfogat: 750 ml
Ország: Argentína
Szőlő: 100% Malbec
Bor típusa: piros
Karakter: Az elegáns argentin borra jellemző egy piros és erős íz.
Meglepődj valakit ezzel a luxus bor ajándékdobozával, vésett fedéllel. Egészségére!
✔ 1 üveg Salentein Primus Malbec bor
Luxury Luxus faház csúszó fedéllel
✔ A legszebb gravírozás a fa fedelén
✔ Egy készlet minimális sorrendje
✔ A fából készült bor esetében az FSC tanúsítvány
Egy üveg bor nagyon alkalomszerű ajándék. De ez az ajándékkészlet határozottan valami különleges. Végül is teljesen személyre szabhatja a luxus borok fedelét! Válasszon egyet a különleges tervek közül, és adjon hozzá egy nevet vagy szöveget a választottnak. A teremtésedet később a szeretettel bevésszük a fedélbe. Ez a luxus bor ajándék, melyet egy ízletes üveg Salentein Primus Malbec és két gyönyörű Royal Leerdam borospohár kombinál, garantáltan mosolyog a szerencsés fogadó, boldog pár vagy kedvenc kollégája arcára. Az egyedülálló kialakítása ezt az ajándékot igazi szemvédővé teszi! Szintén nagyon szép ajándék az üzleti kapcsolatokhoz.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.