Oude Kaap Rosé
Oude Kaap Rosé
- A design színes nyomtatásban, HD fotó minőségben
- A legszebb minták a kiváló minőségű keménylemezen
- Luxus mellkasi fenyőfa csúszó fedéllel és betétekkel
- Beleértve a teljes méretű palackot a legjobb borokból
Ajándékok leírása
A borról:
Az Oude Kaap borai a gyönyörű Franschhoek-völgyben találhatók, ahol 1693 óta a meredek Drakestein-hegység fontos szerepet játszott a minőségi borok előállításában. A birtokon belül a borkészítés is meghatározta, kitartást, szenvedélyt és innovációt alakított ki, és ezt az örökséget a bortermelők új generációja tiszteletben tartja.
Az Oude Kaap borok létrehozásakor a borászok a régió legjobb gyümölcsét használják, mivel a jó bor lényege a gyümölcs. Annak megállapításához, hogy melyik cuves-t kell kiválasztani az Oude Kaap borok számára, az e birtok borászai intenzív kapcsolatot tartanak a termelőkkel, és nagyon szigorú kiválasztási eljárást alkalmaznak.
A bor a sötét Pinotage szőlőből készül. A halvány rózsaszín színt úgy kapjuk meg, hogy a gyümölcslé rövid ideig érintkezik a szőlőbőrrel, így a bőr csak bizonyos mennyiségű színt ad a lé. Ez egy meglehetősen száraz rosé, de még mindig élénk ízű. A szamóca és a málna jellemzői még mindig nagyon sűrűek a sima felületen.
Adj egy finom palackot Oude Kaap Rosé bort egy személyre szabott ajándékban!
Tedd különleges ajándéknak az ajándékodat és tervezd meg saját luxus fadobozodat a neved vagy szövegeddel. Van egy nagy borválasztékunk. Itt minden bizonnyal talál egy finom bort egy szerencsés fogadónak. Választható minden ízléshez!
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.