Bonne Maman ajándékdoboz
Bonne Maman díszdoboz
- 6 finom ízű lekvár
- Az Ön fotójával, nevével, logójával és/vagy üzenetével
- Tökéletes, színes nyomtatás6 arome delicioase de gem
Ajándékok leírása
Márka: Bonne Maman
Személyre szabás: fotó, szöveg, logó és/vagy kollázs
Nyomtatás: tökéletes kép és színes
Tartalom: 6 mini lekvár 50 gramm; eper, sárgabarack, áfonya, málna, cseresznye és narancs
Doboz méretei: 26 x 19 x 5,5 cm
Hozzávalók
Eper / Sárgabarack / Áfonya / Málna / Cseresznye:
100 g késztermékenként 50 g gyümölcsöt tartalmaz.
Összetevők: gyümölcsök, cukor, barna nádcukor, sűrített citromlé, zselésítő anyag: pektin.
Kődarabokat (sárgabarack - cseresznye) tartalmazhat.
Narancs:
100 g késztermékenként 30 g gyümölccsel készült.
Összetevők: cukor, keserűnarancs, víz, barna nádcukor, sűrített citromlé, zselésítőszer: pektin.
Lepd meg őket egy egyedi, finom Bonne Maman díszdobozsal!
A díszdobozban 6 finom Bonne Maman mini lekvár íz található: eper, sárgabarack, áfonya, málna, cseresznye és narancs. A saját ajándékdoboz elkészítése egyszerű! Egyszerűen add hozzá a választott fotót, szöveget, nevet és/vagy logót online szerkesztőnkben, a többit pedig mi megoldjuk! Nagy gonddal és odafigyeléssel elkészítjük díszdobozát, mielőtt elküldené az Ön által választott címre.
Szeretnél sok embert megörvendeztetni egy díszdobozsal? Nagyobb mennyiség esetén lépjen kapcsolatba B2B osztályunkkal az oldal alján található űrlap segítségével.
GYIK
Személyre szabás és rendelés
Mi a személyre szabás és hogyan működik ez a honlapon?Elkezdheted az ajándék készítését, ha rákattintasz a zöld "kezdődik itt" gombra. Ajándékszerkesztőnkben az ajándékot személyre szabhatja az Ön kívánságainak megfelelően: adja hozzá saját képét és / vagy szövegét. Ha szeretné, akkor is választhat egy hűvös designt, hogy az ajándékot egyedülállóvá tegye.
Az ár tartalmazza a személyre szabást?
A weboldalon feltüntetett ár tartalmazza az ajándék személyre szabását. Szép és tiszta!
Honnan tudhatom, hogy a képem jó minőségű?
Szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy teljesen elégedett vagy az ajándékoddal. Ezért fontos, hogy jó minőségű fotókat használjunk. Ha bizonytalan a kép minőségét illetően, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mellékelje a fényképet a megrendelni kívánt ajándékkal együtt. Ők aztán ellenőrizni tudják a minőséget az Ön számára!
Milyen formátumokat tölthetek fel?
JPG és PNG fájlokat tölthetünk be a szerkesztõbe. Túlságosan technikai-e, vagy van-e más formátumú képe, amelyet használni szeretne? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel segítenek neked, hogy meg tudod csinálni az ajándékot!
Mi van, ha a kívánt szín vagy opció nem érhető el?
Egy adott ajándékot vagy ajándékot keres egy bizonyos színben, de ez nem szerepel a honlapon? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz; örömmel segítenek!
Hogyan adhatok hozzá kártyát az ajándékomhoz? Mi pontosan a kártya?
Ha a bevásárlókosárban a "Szabad kártya" gombra kattint, akkor ajándékba adhat egy szórakoztató kártyát. Ezzel a kártyával személyes üzenetet küldhet, így a címzett pontosan tudja, hogy ki fogja megköszönni ezt a szép meglepetését.
Csomagolt ajándékom?
Jelenleg nincs (még) ajándékcsomagolási szolgáltatásunk a jelenlétének becsomagolására. Ajándékunkat ünnepi csomagolásban szállítjuk. Ez azt jelenti, hogy ajándékod készen áll, vagy közvetlenül a címzettnek küldhető.
Szállítási idő, szállítási lehetőségek és szállítási költségek
Választhatok egy szállítási dátumot?Konkrét szállítási dátumot nem lehet kiválasztani.
Mi a szállítási idő és mikor kapom meg az ajándékomat?
A szállítási idő az ajándék termékoldalán található. Bízhat abban, hogy a mi fuvarozónk a mai napon ajándékot szállít.
Milyen szállítási opciókat választhatok?
Jelenleg nem lehetséges (még) kiválasztani a szállítási módot. A megrendelni kívánt ajándék csomagként vagy postai küldeményként kerül elküldésre. Szeretné tudni, hogy melyik opcióba tartozik a rendelés? Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Fizetés
Hogyan fizethetem meg a megrendelésemet?A következő fizetési módokat kínáljuk: iDeal, Paypal, hitelkártya, számla Klarna útján vagy kézi átutalás. Kézi fizetési átutalás esetén kérjük, vegye figyelembe egy további 3 napot az ajándékának kézbesítéséhez.
Ajándék érkezett
Mi van, ha az ajándék nem teljesen az én szeretetem?Nagyon sajnáljuk, hogy ajándékod nem tetszik. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, szívesen segítenek megtalálni a megfelelő megoldást.
A számlát a megrendeléssel együtt küldték?
A megrendeléssel nem küldünk számlát. A számlát mindig a visszaigazoló e-mailben kapja meg, és mindig megtalálja a MySurprise-fiókjában. Ez azt jelenti, hogy az ajándékot közvetlenül a címzettnek szállíthatja, így igazi meglepetés!
Céges ajándék?
Nagyobb mennyiségben rendelnél, mint 10 db? Kérjük, vedd fel a kapcsolatot egy azonnali árajánlatért. Munkanapokon 8: 30-17: 00 óra között állunk rendelkezésre.